Dak en thuislozen kliniek 3rd avenue /ash street - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu Dak en thuislozen kliniek 3rd avenue /ash street - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

Dak en thuislozen kliniek 3rd avenue /ash street

Door: Christine

04 November 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Maandagavond zijn jeaninne, inge, mary en christine na een lange dag kliniek 's avonds nog naar de dak en thuislozenkliniek gegaan met als supervisor Don Phillips.
Na een leuke rondrit door San Diego en 2x over de Coronado Bridge te zijn geweest kwamen wij iets te laat aan bij de kerk.
Zelfde structuur als diegene op Pacific Beach, voor iedereen te eten, artsen in opleiding, advocaten, sociale werkers en de acupuncturisten waren allemaal aanwezig.
Het is een drukke kliniek met iedere 45 minuten een nieuwe patient. Ook hier veel Spaans sprekende mensen met veel Shen problematiek waarbij eenzaamheid zeker een rol speelt.
Heel opvallende was ook dat ongeveer 80% last had van rug of andere pijnklachten.
Het leuke was dat Inge en Mary weer samenwerkte met studenten waarmee ze al eerder hadden meegelopen.
Mary werd meteen aan het werk gezet met haar tuina skills.
Het was een zeer leuke shift met een goede supervisor die alle vragen uitgebreid beantwoordde. Leuke afsluiting was de vraag ....wat heb je vandaag geleerd...wat een goed reflectie moment was.
Zeer vermoeid Na een 14urige dag maar wel voldaan waren we nu in 15 minuten thuis.