Studiereis bijna afgelopen - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu Studiereis bijna afgelopen - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

Studiereis bijna afgelopen

Door: Ronald en christine

07 November 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Vrijdag 6 november, de 1 na laatste dag op Pacific College...met weemoed nemen we afscheid van een ontzettende fyne, veilige, zeer motiverende TCM omgeving. Alle studenten hebben het als zeer prettig en stimulerend ervaren om hier een week door te mogen brengen. Veel geleerd en een enorme sprong gemaakt in het diagnosticeren van patienten wat zeer goed terug te zien is in de verslagen die met zeer grote vlijt en doorzettingsvermogen iedere avond naar Ronald worden gestuurd. Voor hem dus geen vrij weekend!
Vanavond worden we door de studenten getrakteerd op een etentje, lokatie onbekend tot ons grote ongenoegen. :)
Maandag nog een clinic shift volgen by Bill Helm, Qi gong master en tuina therapeut. Tijdens deze shift worden er vooral orthopedische patienten behandeld. Zelf het genoegen mogen hebben om van Bill Helm een mini behandeling te mogen krijgen en hy heeft echt helende handen.
We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde studiereis, hopelijk volgend jaar weer terug!