Pffff... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu Pffff... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

Pffff...

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Gisteren hebben we een ochtend op de afdeling Intergrative Medicine doorgebracht, een afdeling binnen het ziekenhuis waar op de oncologie ook met acupunctuur wordt gewerkt. Kostenloos!! Daar kunnen wij alleen maar van dromen in Nederland. Het is een prachtig instituut en er wordt dankbaar gebruik van gemaakt door patiënten. Tijdens de rondleiding van Kim hebben we een ontmoeting met dr. Brenner, een van de starters van dit initiatief. Helaas kwam hij niet voor de lol. Na zijn chemo voor zijn huidkanker wil hij graag met ons zijn gedachten delen. Deze man heeft zijn wijsheden gevormd door ervaring, zelfreflectie, zelf experimenteren, en contacten leggen. Daarnaast heeft hij de gave ontwikkeld om in iemands hoofd de lagen van de gedachten en emoties te lezen. Met zijn zo'n veilige blik en warmte heeft hij mij diep geraakt en zal ik thuis emotionele bagage moeten lozen. De rest van de middag ben ik steeds aangedaan en heb mij tranen moeten laten stromen. Wellicht de eerste en laatste ontmoeting met deze man, maar zeker een van de waardevolste tijdens deze reis. Ik ben dankbaar voor dit intense moment.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

Weer thuis

08 November 2015

Afscheid

07 November 2015

Studiereis bijna afgelopen

07 November 2015

Japanse Meridiaan Therapie

06 November 2015

Pffff...

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 8062

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: