Een beetje verliefd..... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu Een beetje verliefd..... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

Een beetje verliefd.....

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Pacific College of Oriental Medicine (PCOM) heeft een ruimte met ruwe kruiden. Esther, Ronald, Christine en ik mochten aan de slag met het samenstellen van de formules. Je kunt de kruiden zien, ruiken en soms ook proeven. Niet alleen voor een absolute beginner als mij heel bijzonder, maar ook voor de ervaren herbalisten een feest om met de pure ingrediënten aan de slag te gaan. Esther en ik fell in love with Herbs!

  • 06 November 2015 - 17:06

    Ing:

    Ojee... ga je nu veranderen van studierichting ;). Zo te zien hebben jullie een leuke tijd daar. Leuk filmpje bij 1 van de andere posts trouwens. Ben benieuwd naar jullie ontmoeting met Jeffrey Yuen. Wel iets over vertellen hoor!

    Groetjes,
    Ing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

Weer thuis

08 November 2015

Afscheid

07 November 2015

Studiereis bijna afgelopen

07 November 2015

Japanse Meridiaan Therapie

06 November 2015

Pffff...

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 8059

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: