Elisabeth Rochat de le Valle - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu Elisabeth Rochat de le Valle - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

Elisabeth Rochat de le Valle

Door: Jeannine Grin

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Met Inge bezocht ik de lezing van Elisabeth voor de interpretatie van diverse klassieke teksten over JING. Aangezien ik Madam Rochat maar moeilijk kon volgen kreeg in inspiratie om mijn interpretatie vaan Jing op papier te zetten:

Elisabeth behandelt het mooiste geschenk van de 10.000 dingen: Jing
Jing is het begin en het einde
verenigt hemel en aarde
en verbindt materie met antimaterie.
Deze oorsprong van het alles en niets,
de grote Schepper van het individu,
de vooruitgang en ontwikkeling.
Oorsprong van geschiedenis en de belofte van de toekomst.

Onze voorouders en alle komende generaties.
De aangeboren oerknal die in ons allen huist,
Het vuurwerk van euforie en de rust van bezinning
De glimlach bij ontmoeting en de huivering bij afscheid.
De verwondering bij geboorte en de stilte van de dood.
Dualiteit en eenheid in zijn meest tastbare en ontastbare vorm

De afstandsbediening van God
en de Genie in a bottle
En het is helemaal van mij en in mij, van mij alleen :-)

  • 04 November 2015 - 08:26

    Ernst:

    Mooi, dualiteit in een filosofische overweging! Leuk om te lezen wat jullie allemaal zien en beleven. Het eerstvolgende studiegroepje zal weinig praktijk en veel verhalen bij de koffie zijn denk ik ;). Veel plezier daar. Groeten, Ernst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

Weer thuis

08 November 2015

Afscheid

07 November 2015

Studiereis bijna afgelopen

07 November 2015

Japanse Meridiaan Therapie

06 November 2015

Pffff...

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 8056

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: