3e dag symposium - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu 3e dag symposium - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

3e dag symposium

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg

01 November 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Wat een keuze aan sprekers deze dag. Elizabeth Rochat de la Vallée, Mazin El-Khafaji, Kiiko Matsumoto. De groep verspreidde zich wat over de verschillende opties. Zelf wilde ik Kiiko Matsumoto heel graag zien. De verwachting was dat ik daarin niet de enige was, dus ik zat heel vroeg in de zaal. Een prachtig plekje op op de eerste rij, Kiiko behandelde ongeveer een meter van me af. Janine en Helen zaten ook in de zaal, verder naar achteren.

Fenomenaal wat Kiiko met enkele naalden kan bereiken. Heb er met verbazing naar gekeken. Regelmatig moeten lachen om haar grappen, gratis TCM cabaret. En ook wel een beetje moeten grinniken als ze mensen zuchtend aankeek vanwege de in haar ogen domme vragen. Wat een energie heeft deze vrouw!

Het enthousiasme over de ochtend was zo groot, dat ik in de middag besloot om nog een keer te gaan. Mary ging deze keer met me mee. Wederom hadden we een goede plek op de tweede rij. De goden waren me uitermate goed gezind, want ik mocht naar voren komen om behandeld te worden door Kiiko. Joehoe, wat een eer!!!! Moest wel even slikken toen ik voor een overvolle zaal mijn persoonlijke verhaal moest vertellen, maar Kiiko stelde me erg op mijn gemak.

Met 5 naalden heeft ze een enorm effect kunnen bewerkstelligen op mijn opvliegers en pijn in mijn been. Ze behandelde vanuit Below Ren-3, vanuit de theorie dat je as (ren mai en du mai) goed in balans moet zijn en je bij disbalans in het centrum allerlei klachten kunt ontwikkelen. Naast Ren Mai heeft ze SP-9 en GB-34 geprikt en daar verblijfsnaalden geplaatst. Ik realiseer me dat het een erg unieke ervaring is om door Kiiko behandeld te worden. Super dat Mary meeging naar de lezing en ook allerlei foto's heeft kunnen maken!

Ook de anderen kwamen terug met verhalen over de sprekers. De een was wat enthousiaster dan de ander. En ook de diepvries airco nekt ons soms. Het grappige is dat de stagereis de kenmerken van een dorp begint te krijgen. Je leert steeds meer andere beursbezoekers kennen en ook mensen van PCOM kom je telkens weer tegen. Erg gezellig!

Na deze unieke ervaring bij Kiiko hebben we nog een rondje beurs gedaan. Ze hebben erg interessante producten, veel boeken, gratis naalden: een feest om rond te lopen, contacten te leggen en te shoppen. Ook bijzonder om diverse bekende auteurs te zien lopen. Hallo Macioca!

Na het beursbezoek was het tijd om snel onze Halloween outfits aan te trekken voor het diner. Vooral Ronalds tenue was erg bijzonder ;-)
Lekker eten, dansen, mooie gesprekken en soms tranen gelachen. Helaas grepen we mis bij de prijs voor de beste Halloween outfit, maar tijdens de tombola viel Mary in de prijzen. Ze heeft een prachtig pakket gewonnen. Thuis (zo voelt onze casa al bijna) hebben we nog een glaasje wijn gedronken en ervaringen gedeeld. Het was voor mij in elk geval een dag met een gouden randje!

  • 01 November 2015 - 11:19

    Marianne Takens:

    Es, wat een geweldige ervaring moet die behandeling geweest zijn! Super dat je er voor gegaan bent deze ervaringen te kunnen opdoen! Kan me ook zo voorstellen hoe gezellig het is met een gemeenschappelijk doel in een soort commune te leven! Geniet er van met 500%!

  • 02 November 2015 - 14:14

    Marleen:

    Aloha San Diego-gangers!
    Net terug van vakantie ben ik meteen jullie verslagen gaan lezen: altijd weer leuk.
    Heb nog een fijne tijd met jullie stages! Gezien de enthousiaste berichten gaat dat wel lukken.
    Hartelijke groeten vanuit kantoor, Marleen.

  • 03 November 2015 - 14:55

    Ans:

    He Melanie, MOOI!! Kun je ons mooi uitleggen bij de volgende priksessie

  • 06 November 2015 - 20:25

    Nellie:

    zondagskind xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

Weer thuis

08 November 2015

Afscheid

07 November 2015

Studiereis bijna afgelopen

07 November 2015

Japanse Meridiaan Therapie

06 November 2015

Pffff...

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 8058

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: