1e dag Symposium - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu 1e dag Symposium - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

1e dag Symposium

Door: ronald en christine

30 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Diego

De 1e dag van het symposium was voor Esther, Melanie en Mary een vroegertje. Op het grote grasveld voor het Catamaran Hotel was er vanaf 7u Qi Gong les van Bill Helm. Hoe mooi kan je dag beginnen? Prachtig weer, opkomende zon, uitkijkend over Mission Bay....
Vanaf 9uur waren er zoals gebruikelijk 3 sprekers die een uur de tijd hadden om te vertellen over hun topic.
In de middag waren er 4 sprekers waaruit we konden kiezen.
Ronald, Melanie, Jeannine en ik hebben de middag doorgebracht bij Suzanne Robidoux, op de William Evans Boat, een prachtige radarboot gelegen in Mission Bay.
Het topic was Classic Medical Treatment of Male disorders, maar eigenlijk was de middag gevuld met de uitleg over het Jing Fang systeem. Zeer interessant onderwerp!
Maar ook de andere deelnemers hadden een zeer geslaagde middag.
Morgen wordt ook een interessante dag met keuze moeilijkheid, hoe te kiezen tussen zoveel interessante onderwerpen zoals Arnaud Versluijs over de Shang Han Lun, Medicinale paddestoelen, Pediatric Tuina of Postpartum Recovery .
En 's avonds een keynote address van Michael Tierra over Herbal Traditions.
En er volgen nog meer boeiende sprekers.
Op t moment zijn de meeste met hun verslagen bezig maar zo lekker naar bed.

• 31 Oktober 2015 - 17:30

Judith:

Interessante lezingen, prachtige radarboot. Jullie hebben beter weer, want ik heb deze boot nog op een foto met de regenboog op de achtergrond!

• 06 November 2015 - 20:21

Nellie: