Bezoek veteranen kliniek - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu Bezoek veteranen kliniek - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

Bezoek veteranen kliniek

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

29 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Wat een geweldige ervaring. Gisteravond zijn we hartelijk ontvangen door studenten van Pcom. Deze studenten uit verschillende studiejaren tcm behandelen veteranen en hun families gratis. Ze komen binnen en op volgorde van binnenkomst worden ze ingedeeld. Ik heb met Long, 2e jaars student, 2 veteranen gezien. De manier van diagnostiseren gaat met de 10+2, maar dan wordt er op acuut balanceren ingezet. En wat een snel resultaat! En met weinig naalden! Tot mijn grote verrassing ben ik ook nog behandeld voor mijn nekpijn. What a relief! Zeer leerzaam, zeer prettig en laagdrempelig, en fijn om onze manier en hun manier te vergelijken en te leren van elkaar. Verheug me nu alweer op de volgende kliniek.

  • 29 Oktober 2015 - 21:42

    Judith:

    Verheug me op vervolg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

Weer thuis

08 November 2015

Afscheid

07 November 2015

Studiereis bijna afgelopen

07 November 2015

Japanse Meridiaan Therapie

06 November 2015

Pffff...

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 8063

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: