bijna! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu bijna! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van qingbai6insandiego - WaarBenJij.nu

bijna!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2015 | Nederland, Naaldwijk

Het is bijna zover! Na alle zaken te hebben geregeld als visa, bankpas USA waardig te maken, paspoort checken op ondeugdelijke stempels om te voorkomen dat we als terroristen worden gezien, dollars inkopen, is heb nu tijd om mijn kinderen 'mama-missen' waardig te maken.
Ik verheug me er enorm op om deze studiereis te maken. Ik verwacht veel te leren en te zien hoe anderen met hun TCM vak bezig zijn aan de andere kant van de wereld...
Dus... CU later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

Weer thuis

08 November 2015

Afscheid

07 November 2015

Studiereis bijna afgelopen

07 November 2015

Japanse Meridiaan Therapie

06 November 2015

Pffff...

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 8054

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: